Administratívno-obchodný referent / CAC Indoor Sales

Miesto práce: Bratislava
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: dohodou
 
Náplň práce, zodpovednosti:
• podpora predaja, obchodného oddelenia a obchodných zástupcov v jednotlivých krajinách
• rýchle a flexibilné riešenie potrieb zákazníkov v zahraničí
• zodpovednosť za spracovanie a sledovanie zákazníckych zmlúv, príprava zmlúv na schválenie pred podpisom
• spracovanie , registrácia a administrácia objednávok a zmlúv s klientami
• spracovávanie transakcií, zákazníckych údajov, ich aktualizácia a úprava
• sledovanie vyjednávaných podmienok v rámci predpísaného rozsahu
• podpora pri získavaní a udržiavaní nových zákazníkov, konzultácie so zákazníkmi ohľadom zmluvných podmienok
• práca s interným systémom, databázou
• podielanie sa na zlepšovaní a zjednocovaní existujúcich postupov vo všetkých krajinách
• podpora manažmentu zákazníckych kariet – príprava reportov o kartách, týždenné správy, mesačné štatistiky, ad-hoc správy, a pod.
 
Iné výhody:
• pozícia v medzinárodnom prostredí (denné využívanie cudzieho jazyka)
• nadštandardné pracovné prostredie
• práca v silnej a stabilnej medzinárodnej spoločnosti
• adekvátne a motivujúce finančné ohodnotenie
možnosť karierneho rastu ako aj job rotation v rámci spoločnosti
• školenia k výkonu práce sú samozrejmosťou
• jazykové kurzy
 
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Petrochemický priemysel
Naším klientom je zahraničná spoločnosť pôsobiaca v oblasti petrochemického priemyslu – sieť čerpacích staníc.
 
Požiadavky na zamestnanca:
• SŠ/VŠ vzdelanie, smer nerozhoduje
• prax a skúsenosti s komunikáciou so zákazníkmi, výhodou práca v zákazníckych centrách, prípadne s telemarketingom, skúsenosti s predajom
• aktívna znalosť  NEMECKÉHO a MAĎARSKÉHO jazyka a ANGLICKÝ jazyk na komunikatívnej úrovni
• znalosť práce s PC- MS Office – Excel, Word, SAP výhodou
• silná osobnosť so schopnosťou komunikovať iniciatívne s klientami, priebojnosť
• flexibilnosť, orientácia na výsledky, prozákaznícky prístup
• schopnosť rýchlo sa učiť, komunikatívnosť, asertivita, spoľahlivosť, tímový hráč, organizačné schopnosti

Informácie o výberovom konaní
V prípade Vášho záujmu o tuto pozíciu nám prosím zašlite:
• profesný životopis v SLOVENSKOM a CUDZOM jazyku
• do predmetu správy uvádzajte názov PRACOVNEJ POZÍCIE, na ktorú reagujete.

• • • Vaše žiadosti zasielajte prosím priamo na náš e-mail: maxima@maximapoint.sk
• • • Zaslaním Vášho životopisu dávate súčasne súhlas so spracovaním, správou a archiváciou Vašich osobných údajov uvedených v životopise, v zmysle zákona č.428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov pre účely evidencie uchádzačov a pre účely ďalšieho spracovania a to až do odvolania písomnou formou
 
Adresa spoločnosti:
MAXIMA POINT, s.r.o. – personálne poradenstvo
Ružová dolina 6
821 08 Bratislava
 
Kontaktná osoba:
Kontaktná osoba: Alexandra Pilo
Tel.: 0907 700 707 alebo 0911 434 430
E-mail: maxima@maximapoint.sk
– reagovať na ponuku: poslať životopis